Het Lyceum Rotterdam

Om via moderne kanalen zichtbaarheid te geven aan de school en te laten zien dat ze met de tijd mee gaan is Plustouch gevraagd.

Het Lyceum Rotterdam heeft Plustouch benaderd met de vraag:
Kunnen we moderne kanalen inzetten om de school meer aandacht te geven en informatie te verschaffen op lokatie? Zo kunnen we meer potentiële leerlingen bereiken en laten zien dat we met de tijd mee gaan.

Hoe heeft Plustouch deze vraag uitgewerkt

Om aan deze wens te voldoen hebben we tijdens de open dagen (2-3 en 14 februari) op verschillende plekken op school zuilen neergezet. Hierop was een interactieve plattegrond te zien van de school waarop duidelijk was welke lessen waar plaatsvonden.

Ook zorgde een aankondiging van het Montessori Lyceum voor extra reclame.

Verder konden leerlingen een foto maken van zichzelf en deze versieren met verschillende props zoals hoedjes, strikjes, brillen, ogen en meer van wat deze leeftijd cool vind.

Op 14 februari waren dit speciale props zoals hartjes en bloemen. Op die dag konden ze er een Valentijns-tekst op zetten. Deze konden ze via de zuilen naar hun valentijn mailen en op social media verspreiden (Facebook, Instagram, WhatsApp enz.).

RESULTAAT
Op school waren de zuilen de hele dag bezet en is er meer dan 600 x op de plattegrond geklikt.